TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 12 August 2012

DAH PERTENGAHAN

diam x diam dah hampir masuk pertengahan Ramadhan dah...selepas entry Ramadhan 1st tu...ni baru ada entry seterusnya....biasa la bulan2 puasa ni...kebizian agak meningkat...keje cam biase je...cumenye xtvt menjahit tu la yg x habis sampai menjelang raya nanti....biasalah...setiap tahun pun camtu...kali ni aku balik kg 2x Ramadhan ni...kebetulan cuti Nuzul Quran jatuh pada pada ahad...so dapatlah cuti 3 hari...tentulah aku ambik peluang balik kampung...berpuasa de ngan mak....

sebenarnya ada agenda lain aku balik kg ni selain dengan mak...tah le tetibe di bulan Ramadhan ni secara x lansung aku terlibat lak dengan bisness....ingatkan sikit je...rupanya boleh tahan gak...so dapatlah cover duit tol aku balik kampung...rasanya berkat aku g kursus keusahawanan kat Penang ritu kot...hihihi...

mesti nak tahu ape bisness aku kan...kebetulan kat kg aku...aku sorang kawan mak tu buat popia pedas...memang sedap la...awal Ramadhan ritu aku balik kg...kawan2 yg dah biasa makan pesan untuk raya ni...bila yg lain tengok dah semua pakat nak gak...makanya untuk 2nd trip aku balik kg itu...aku pun buka la pesanan saper nak...tut tit tut tit...dah dekat 65kg gak popia aku angkut ke sini...penuh la bonet WWS aku...berbaloi la bonet WWS..xde la kosong je....



tu x termasuk lagi kerepek bawang...tapi smbutan kurang sikit sebab ni 1st aku perkenalkan...di samping tu aku ni peminat aksesori...so bila balik kg...ade mase aku mesti nak ke Padang Besar...bila dah beli n pakai kawan2 lak berkenan...so beli n jual gak...boleh tahan gak sambutannya...ALHAMDULILLAH...rezeki Ramadhan...


disebabkan aktiviti berbisnes aku ni...itulah sebabnya aku x berkesempatan untuk berblog ni...apa pun aku happy dengan xtvt baru aku ni...

No comments:

Post a Comment