TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 26 August 2012

MMM...NAK MULE APE YE



tajuk tah pape kan....memang xde idea nk buat entry blog rini...maklumlah dah lama bercuti...rini lak hari 1st keje setelah  10 hari bercuti...memang agak membeku...mood keje usah cakaplah...memang x datang2 lagi..sepagi ni...aku uruskan hal2 pembayaran dulu..dah settle barulah rasa lege sikit..tunggulah hujung bulan 9 nanti untuk gaji seterusnya...kalau dah rse sesak...pandai2lah ejas...posa 6 ok gak...cover balik perut yang penuh mase beraye ritu...dapat pahala tu..& hutang puasa pun secara x lansung terbayar gak...

ni tambahan k...sebenarnya aku tertinggal entry sal berbuke puase...so selit kat sinilah ye..xkan nak citer puase lepas raye lak kan...tahun ni paling banyak aku berbuke di kampung...awal, pertengahan & pengakhiran...Ramadhan aku berpuasa di kampung...memang best la...awal2 berkumpul sedara berbuka kat rumah...bila jadi tuan rumah makanya x sempat lah bergambar...sibukk...

pastu..bile ke KL..sempat la aku berbuka kat luar dengan anak2...kat Papa Chop Mama Grill kat Giant Cheras..ini gara2 malas nak masuk dapur...pastu saje nak jalan2 & berbuke kat luar...ok gak package dia...kenyang la berbuka petang tu....jom la layan pic yg ade tu...








No comments:

Post a Comment