TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 7 November 2012

NASI DAGING

memang berniat daging korban ritu aku nak masak nasi daging untuk makan bersama kawan2...so 2 hari lepas terlaksanalah hajatku itu..seronok makan beramai2 dgn kawan2....meriah...yang x sedap pun sedap...balik petang tu aku dah siap merebus daging.sementara daging lembut..aku siap potong timun, bawang, tomato & bahan sampingan lain...bila daging dah lembut...aku asingkan daging & air daging...malam tu aku tumis la nasi tu....sementara nasi masak...aku potong siap2 daging....aku tumbuk sambal belacan...esoknya aku panaskan nasi...& gaul air asam & acar timun...& panaskan daging...so dah boleh bawa untuk kami berkelah pagi tu...layan gambar...
















No comments:

Post a Comment