TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 20 November 2012

PINDAH LAGI

blog aku ade problem lagi ..:( sedihh...blog aku adalah blog bergambar...so memang banyaklah gambar kat blog aku ni...rupanya ada kuota..setakat 1GB je...bile dah penuh...x leh masuk gambar...so terpaksalah aku buka blog baru untuk teruskan perjalanan hidup blog aku...kiranya lepas ni blog aku akan berwajah baru ...kena la take time untuk bina yang baru ni...baru mood nak berblog...dah jadi camni lak...pasni kena la berhati2 nak masuk gambar...kena resize la bagi kecik...baru la x penuh blog aku..pasni banyak la junior2 caq...kiranya akan ade kelahiran ke 3

haish...anak sulung baru umur 3 tahun 2 bulan...

dah lahir anak ke 2 lak .....baru 11 bulan...

dah nak muncul anak ke 3 lak...

aktif betul ni...:-)

sabar jelah menanti kelahiran baru CAQ...

beralih tahun baru...lahir anak baru :-)

1434...muncul junior caq..

No comments:

Post a Comment