TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 31 March 2012

AKU TAK SIHAT


2 hari 2 malam aku berkampung kat spital jaga mak...pastu ganti adik lak coz dah aku lak x sihat...klau ikutkn xde la teruk sgt pn jga mak..cuma jena jga tengah mlm kot mak nk g toilet...pastu bila nurse dtg nk bg ubat...bila siang...rehat je..bolah tido lg..mungkin persekitaran di hospital yg terdedah dgn mcm2 penyakit...sikit ade lak kot virus yg singgah kat aku...pastu tido lak berlantaikam simen yang berkarpet & alas kain yang nipis...makanya badan yang manje ni pun sakit2 la...mcam2...deman & batuk pun mula menyerang..kan dah jd masalahnya bila orang yang nak jaga orang sakit lak atuh sakit...Sabar jelah...ujian semuanya ni...dulu 2 bukan aku berkampung kat spital ok lak..dulu muda lagi kot...sekarang dah tua...

No comments:

Post a Comment