TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 28 March 2012

HOSPITAL SULTANAH BAHIYAH





 

Bukan nak promote spital ni ye...sebenarnya aku kat hospital ni...kan mak aku masuk wad..makanya sampai je AS ritu dalam kul 8 pm ...adik aku jemput ....terus ke hospital ni...bermalam kat sini....mak di tempat kan di wad Bunga Raya..Tingkat 7 kat spital ni...Mujur mak dapat wad 1st class...blik sorang2 siap smua ada dlm blik...Makanya privacy la sikit...xde gangguan orang lain...nak lepak sesukahati boleh je...

Dah 2 malam aku tido kat spital temankn mak...Tido kat lantai jelah...x sakit kan sape nak sediakan katil lak. Mjur gak blik ni berkarpet nipis...alas kain tidolah...Oklah nak jaga orang sakit kan...Xkn nak bertilam empuk cam kat rumah lak...sabar & redha jelah dengan ujian ni...orang yang sakit lebih lagi menanggungnya...

Ni kali ke 2 aku berkampung kat spital...Dlu masa family xcident..2 bulan aku berkampung kat Hospital Alor Setar...tahun 2005...7 tahun dah berlalu...Kali ni kat spital baru lak....besar spital ni...x reti gak aku nk ke mana2 takut sesat lak...cuma pagi semalam aku turun g Kafe dia...Oklah...makanan cam best2 je...Yelah masakan tempat sendiri...tentulah kena dengan selera kan...harap cepatla mak sembuh & boleh balik berehat kat rumah...

No comments:

Post a Comment