TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 27 March 2012

BALIK KG LAGI


Aku balik kg lagi...yang ni x dirancang...kes kecemasan...semalam adik aku bawa mak checkup Kat hospital...tup tup dah Kena tahan lak...kes Kurang air dalam badan...pastu..mulut dia x lega2 lagi..semakin teruk...nak Makan pun tak boleh...Jadi badan pun semakin Lemah la....Oklah kami redha mak Masuk wad..sekurang2 boleh Masuk air...Ada la tenaga sikit...pastu ubat pun sentiasa Makan...Insyaallah x lama lega la tu...kalau ka Rumah pun nak buat camne...

Aku pun x brape nak sihat sgt...Tapi...sian lak adik aku dah 2 hari x keje...xpelh aku berkorban balik...x larat nak drive...aku balik dengan Bas je....ambik Bas yg Dari genting...kul 3 aku naik...mungkin dlm kul 9 sampai la...now dlm Bas otw balik..

No comments:

Post a Comment