TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 16 May 2012

AKHIRNYE...DAPAT GAK...



tajuk ni merujuk kepada video PERJALANAN SEBUAH KEHIDUPAN yang aku post sebelum ni...sebenarnya dah lame aku tengok video ni...iaitu perjalanan dalam pembentukkan manusia...memang aku tertarik sangat & nak simpan sebagai tatapan masa akan datang...rasanya 2 tahun lepas aku dapat tengok video ni..tapi dlm fb ...nak post dlm blog aku x dapat...rni bile jenjalan kat youtube...dapat...fuhh...tercapai gak impianku untuk menjadi koleksi dalam blog aku (mohon share ye empunye video ni..bukan nak ciplak ke ape...just untuk simpanan tatapanku di masa depan)

x tahulah org lain...tapi pada aku setiap kali aku menatap video ni memang tersentuh hati kecilku...(aku ni memang jenis yang sentimental pun...sikit2 tersentuh...murah je air mata ku ni nak mengalir)...tapi aku suke sgt sgt sgt coz aku dpat abadaikan video tu dalam blog aku...


No comments:

Post a Comment