TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 27 May 2012

AKU TERBANG LAGI



Yess...aku bakal TERBANG lagi...Alhamdulillah...diberi kesempatan olehNYA untuk aku TERBANG lagi...seminggu aku bakal meninggalkannya bumi Malaysia....moga aku mendapat pengalaman baru di tempat yang belum pernah aku jejaki ni...5pm dr TM...sampai ke KL SENTRAL.. 6.30...dr KL SENTRAL ambik bas kul 7pm...1 jam dah smpai KLIA...8pm akun dah melepak kat KLIA...tunggu kengkawan....ramai gak manusia kat KLIA ni....flight aku kul 12.35 tengah Malam ni... dlm kul 10.30pm mgkin kami dah kena check in bagasi..sengaja aku pegi awal coz xnak terkejar2...kami diminta berkumpul pada kul 10pm...kat KLIA la nnti kmi akan berjumpa 1 group yg terdiri dari 10 org...

akhirnya dalam 10.30pm semua ahli kumpulan dah berkumpul...aku berkenalan dengan teman baru...cikgu2 dari Bukit Beruntung...pas check in bagasi kami terus ke balai perlepasan antarabangsa....lepak la di ssna sehingga cukup masa....bye Malaysia...aku tinggalkan jejak kakiku seminggu dari bumi Malaysia...AKU TERBANG LAGI....YESS...x sabar nak berada di atas awan...tapiii...ape je yang nak ditengok pun...flight kami malam..gelap gelita lah..makanya saat untuk tido bila dah masuk flight nanti....

tetibe je teringat lagu I BELIEVE I CAN FLY yang hafiz nyanyi masa konsert akhir mania yang membuatkan dia menang...ye aku juga percaya akan akan terus terbang lagi...lagi...dan lagi...

No comments:

Post a Comment