TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 3 May 2012

PERJALANAN BULAN APRIL

selepas tamat kursus agak memang padat tu...keesokkannya akau ke Melaka lak...kena jadi urusetia untuk Seminar ICSE di Mahkota Hotel...pepagi isnin menunggu lak bas untuk ke sna...x hilang lagi penat kursus semalam...tapi dah keje kan...aku yang menurut perintah la...2 hari kat sna ...mujur gak pastu cuti Pertabalan Agung..makanya cuti...dapatlah merehatkan diri satu hari..keje 2 hari dah cuti lagi...masuk keje kena lak g kursus..pastu aku sambung cuti balik kampung...4 hari bersuka ria kat kg...

msuk keje seminggu...memanglah banyak kejenye...asyik x lekat kat opis je....tapi hujung bulan tu aku out lagi...nak tahu destinasinya...tunggu...entry akan datang aku citerkan...dah kebetulan aku ade kat KL...kene lak selasa tu cuti HARI PEKERJA...makanya aku dengan rela hati terpaksa mengambil cuti kecemasan pada Isnin tu...berkebetulan aku ada urusan kat JPJ Wangsa Maju & ade lak PESTA BUKU kat PWTC...bersekali la...kononya x nak beli papae...tapi tipulah aku...kalau g book fair xde membeli..dapatlah 2 buah novel & majalah..memang aku x beriye sangat membeli coz..aku x sempat sgtlah membaca sekarang ni..x tahu nape...

memang aku ade urusan dengan JPJ..so bila dah settle lega rasanya..x payah fikir lagi...

kat PWTC memang ramai gak aku jumpa novelis..tapi tah la cam x berminat sangat nak bergambar..memang x bawa pun kamera...di depan aku booth NB KARA...ada la Norhayati Berahim...novelis yang terkenal suatu ketika dulu...tapi tahlah..mengapa aku xde mood...mungkin penat kot...kakiku pun masih sakit coz 2 hari aku berjalan banyak....adik aku yang sakan membeli untuk anak2...

habis book fair...dah temankan adik g shopping kat SOGO lak..tengah sale ...ingatkan hari bekerja xde la ramai ..tapi xdenye...sesak gak...cuma kurang padat..dah tu sambung lak jalan kat jalan TAR...sakan kami berjalan seharian tu...sampai rumah malam...mujur gak kami ber 2 kalau dengan anak2 susah la sikit pergerakannya...



3 hari berturut kakiku berjalan..sakitnye x yah lah cakap...kalau kakiku boleh bersuara...mesti dah dengar dia nangis...sian kaki aku...maknya ahad tu duduk diam je kat rumah...tapi dah memasak lak...memang teringin nk makan nasi ayam..maka tertunailah hajat...kebetulan adik aku yang keje Dorset Hotel tu datang
buatlah nasi ayam ikut resepi dia...memang terbaik la...makan sampai lupa diri...dah kekenyangan..x sedar petang nanti dah nak kena balik rumah...sabar jelah...coz perjalananku menggunkan lagi kakiku ni...x sempat gak la nk rehat...

No comments:

Post a Comment