TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 2 July 2012

FLORIA 2012

FLORIA 2012 datang lagi...bermula 30 Jun - 8 Julai....tema tahun ni adalah Bunga Kertas Tetap Menawan ...aku mesti pegi nye...niatnya nak bawa mak...tapi dia x larat jalan..so bawa anak2 & adik je la...pegi pun dah petang...so jalan sekejab dah pun malam...tapi ok gak...ok boleh terus tengok acara Bot Berhias & Bunga Api...sementara menunggu acara bermula...maka kami berkelah makan2 di tepi tasik tu...frust betul aku kali ni x dapat ambik gambar...aku tertinggal kamera la...aduss...camner la boleh jadi cmtu....so setakat tengok jelah...HP pun bateri dah x banyak...nak  guna untuk buat panggilan lagi...sabar jelah...rasa cam nak pegi sekali lagi je nak ambik pic2 macam tahun lepas...tapi keje giler tu 2x pegi..tapi kali ni aku puas boleh bawa anak2 tengok bot berhias & bunga api tu...aku happy bile tengok budak2 tu pun happy...pic2 ni aku ambik je la kat google..& kebetulan malam tu RTM buat rakaman masa perasmian ..maka dapatlah aku peluang untuk mabik gambr2 bot tu...walaupun x clear tapi kire oklah...layannnn

















No comments:

Post a Comment