TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 16 July 2012

MASTER CHEF SELEBRITI




YESS...Malam ni finale MasterChef Selebriti...Gandingan Dato Fazley & Angah Raja Lawak...memang sejak mula rancangan ni ...aku memang penonton setia yang menunggunya...dari 16 org hingga berakhir dengan 2 orang...pelbagai ragam...semua hebat...aku jadi kagum bila selebriti ni dapat menyediakan hidangan yang baguss....pada aku ni merupakan sebuah rancangan yang bagus...di samping memasak...diaorang menderma kepada badan kebajikan terpilihh...siapa pun pemenangnya..smua Juara...oo lupa masakan yang dimasak oleh Dato Fazley adalah masakan barat & Angah lak masakan Asia...2 w menyediakan hidangan yang hebat....HUH SUSPEN LAK AKU...MENUNGGU PENGUMUMAN PEMENANGNYA...& akhir JUARA MASTERCHEF SELEBRITI MALAYSIA ialah...DATO FAZLEY...sedih Awk aku Tengok Dato Fazley menangis ni...HABIS SUDAHH...


No comments:

Post a Comment