TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 3 July 2012

MISS U SO MUCH


rini dah genap sebulan DIA pergi dari hidupku..sesungguhnya aku teramat merinduinya...9 tahun aku bersamanya...terlalu banyak kenangan bersamanya....susah senang aku bersamanya...ke mana2 DIA setia menemaniku...sepanjang bersamaku...dia sentiase menjagaku...tidak pernah menyusahkan aku...& aku menjaganya sebaik mungkin...tidak pernah aku melewatkan masa untuk membuat pemeriksaan ke atas dirinya...dari Utara..Timur..Barat ..Selatan ...telah kujelajahi bersamanya...YESS!! AKU TERLALU MERINDUIMU "WLG" ..dengan siapakah kau sekarang?..di manakah kau sekarang? langsung aku x nampak bayanganmu...aku berharap sangat agar KAU muncul didepanku...walau untuk seketika untuk menghilangkan rinduku ni...kenangan bersamamu xakan dapat kulupakan...








No comments:

Post a Comment