TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 12 July 2012

IKAN BAKAR JERAM

jalan2 tengok blog orang...teringinnya aku nak pegi makan Ikan Bakar Jeram ni...makanya pada 15 Syaaban ritu aku g berbuka puasa kat sane...kesampaian gak hajat aku...ada 2 tempat..last2 pilihan aku Aroma Ikan Bakar..coz kat tempat satu lagi tu ada 4 buah basYayasan Selangor..confirm la ramai orang kat situ...mungkin sebab hari bekerja...maka x ramai sangatlah orang...banyak tempat kosong....pastu nak pilih lauk pun cepat je...order aku... ikan jenahak bakar cicah air asam...ketam goreng kunyit...siput buluh masak pedas...kailan ikan masin...

sementara menunggu masakan sampai...kami park la kat tempat duduk...kebetulan dapat tepi laut...tapi bila dah malam x nampak ape satu pun...pulak tu angin pun xde malam tu....ade satu lagi tempat tu...pondok buatan buluh...tapi kena bayar RM10 kalau nak makan situ...kalau ramai oklah sewa tempat tu...tapi kalau 2 3 org xyah la membazir....

pada aku memang best seafood kat sini...memang fresh..terase lagi manis ikan & ketam tu...puas aku makan...nikmatnya dapat berbuke puase dengan makanan yang enak camni..x sia2 aku meredah ke Kuala Selangor tu...tapi boleh tahan gak mahalnya ...xpelah sekali sekali..







No comments:

Post a Comment