TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 10 September 2012

HADIAH HARI LAHIR

sebenarnya aku memang berangan nak special untuk hadiah harijadi ku kali ni...tapi disebabkan hari jadi aku jatuh lak lepas raya...so hadiah tu terpakse aku awalkan coz nak gune mse raye tu...xpelah anggap jelah hadiah gak untuk diri aku ..boleh camtu?? hihiihi...suka hati akulah...

lepas tu masa birthday aku tu...semua dah balik..tinggal aku dengan mak je...so bawa mak jenjalan...dah terbeli lagi hadiah untuk diri sendiri...seronok hadiahkan untuk diri sendiri...boleh banyak2 ikut ske hati sendiri je...kalau hadiah dari orang dapat satu je...so kali ni 3 hadiah untuk diri aku...tah pape kan...lantok la..janji aku x menyusahkan sesape pun...layan je pic yg sempat aku snap ni..

1. My Car

1st depan mataku..x naik lagi...ambik pic dulu...siap ada pic salesmannye lagi yang hantar kat aku ..

2. My HP

HP pun ambik bersempena nama aku gitu...si Merah...tahun ni yg biasa je....
tahun lepas Siputih...dah touch2 kan


3. My Ring

memang aku jatuh cinta dengan design ni...
so tangkap gaklah satu sempena my birthday...


No comments:

Post a Comment