TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 7 September 2012

KETUPAT

tahun ni x sempat nak ambik pic ketupat...coz tahun ni kemain aku membalut ketupat...so kire dah terror la...mak aku pun dah bagi kelulusan...tapi aku bahagian parut kelapa & membalut je...acara mengacau atas periuk itu masih mak aku...so bab sukatan aku memang x lulus....

pastu bile aku dengan adik aku je buat...makanya kuranglah lemaknya...x cukup santan la kot...tah la...ape yg pasti ramuannya & kesedapannya tak boleh nak menandingi mak aku la...memang air tangan mak lemak berkrim..sedap hingga menjilat jari...

apa pun sempat gak lak pic ketupat ni disnap oleh nak buah aku ...kali ni mencuba buat ketupat nasi...Alhamdulillah menjadi...sedap gak tu...nanti bolehlah buat lagi...dah terror..hehehe...terror la sangat...layan pic...





No comments:

Post a Comment