TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 20 September 2012

SUNSET DI SG. BESAR

wah...seronok x terkata bila dapat menikmati pemandangan matahari terbenam di tepi laut...agak susah gak nak jumpa situasi yang sebegini...yelah kan rumah bukan tepi laut ...mulanye awan menutupi mentari yang malu menunjukkan diri...tapi dah nak hampir terbenam...akhirnya dapatlah aku snap pic yang amat cantik tu...yesss aku memang suka suasana meremang senja ni...cantik...sebenarnya bukan kami saja yang menikmati keindahan ni...ramai...tapi tu semua fotographer profesional la...semuanya pakai kamera cangih2...mesti gambar super cantik la kan...tapi aku tetap dengan kamera comel aku ni...janji dapat ...cantik jugak pe...kamera chomel aku nilah kesayanganku yang merakam bumi mana yang aku jejaki...ok pe keik comel...senang masuk poket...kalau yang besar godang...dah satu hal lak nak memikulnye...sejukkan hati sendiri coz x mampu lagi nak beli yang besar..hehehe...kalau ikutkan gambar yg cantik teringin....tapi bila fikirkan payah nak membawanya kena la fikir banyak kali....so jom layan sebahagian gambar yang aku snap ni...tapi memang banyak aku rakamkan gambar petang tu...layannn...
























No comments:

Post a Comment