TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 18 October 2012

EMPANGAN KUALA KUBU BHARU

sebenarnya ni salah satu tempat yang aku suka g...sebenarnya kat sini ramai kaki2 pancing...aku sekadar tengok2 sambail bersantai di atas jambatan sambik menghirup udara segar kat situ...sambil mencuci mata menikmati keindahan alam ciptaan Tuhan..memang cantik sangat view kat situ...sebuah kawasan takungan air yang luar dikelilingi hutan2 yang menghijau..memang cantik sesangat...pastu kat situ gak kita boleh dapat air mineral semulajadi yang kuar dari mataair...

dah lama gak aku x pergi situ...selalu kalau pg Freaser Hill memang akan lalu sini..& msti berhenti situ....baru2 ni aku terjah la skali lagi...memang terkejut aku...memang terlalu berubah...di bawah jambatan tu air dah kering..siap dah tumbuh rumput...pastu tanah dah merekah2....sebab ape x pasti..mungkinkah air dah kurang? kemarau? empangan dibesarkan? entahlah...tapi tiada lagi keindahan di situ...sedih la...xde lagi xtvt memancing dr atas jambatan tu...dah hilang satu lagi tempat untuk menenagkan fikiran...:(...layan jelah pic...

















No comments:

Post a Comment