TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 22 October 2012

RINDU KEMBALI LAGI



rindu kembali menyelubungi diri aku...aku rindukan emak...kampung halaman tercinta...last aku balik kampung adalah hari hari puasa lepas...pastu aku dah x balik2...esok aku balik lagi untuk menyambut raya korban...InsyaAllah tahun ni ade rezeki aku untuk buat korban...kebetulan 1 ekor lembu tu family aku 3 bahagian & 4 bahagian lagi family mak/pak menakan aku...so lepas sembelih tu...& lepas disedekahkan...bakinya dibawa balik untuk makan sedare mare je...kalau sbelum ni masak2 makan kat rumah mak cik aku...tapi kali ni mak cakap kat rumah kami lak...ok x kisah di mana2 pun ...janji berkumpul makan beramai tu yang meriahnya...bila rumah aku jadi port so lagilah senang...eii x sabarnya nak balik kampung ni...

No comments:

Post a Comment