TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 3 June 2012

ALHAMDULILLAH...SELAMAT

Alhamdulillah aku dah selamat menjejaki bumi Malaysia kembali..kul 1.30am terbang..kul 7.30am mendarat di KLIA...tut tit tut tit...8.30am dpt Airport Coach ke KL SENTRAL...9.50am dpt komuter nak ke rawang...ni masih menunggu komuter nak ke TM lak jalan...tah bilenye... 7 hari aku mengembara...pelbagai yang dirasai...terpegun..seronok...letih..bosan...biasalah kekadang ade benda yang kita tidak puas hati...tapi oklah...aku x kisah pun...jnji aku sampai tempat yang aku teringin nak pergi... 7 hari bersama group yang baru dikenali..pelbagai karenah...tapi enjoy...tour guide pun cakap Indon..senang nak faham...kalau dah pegi tempat shopping...tapi duit lak dah habis...tentulah hati x puas...semua teringin...tapi pocket sudah kempis...jamu mate jelah...kalau sebelum ni aku join group yang kaki jalan menghayati keindahan alam....kali ni join group kaki shopping...dengan aku sekali tumpang sekaki shoppingnya... biasalah bila group pompuan...shoppinglah syurganya....7 hari aku x update blog kesayanganku ni....pasni penuh la citer....tunggu....

No comments:

Post a Comment