TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 27 June 2012

BUKIT BENDERA

disebabkan ritu kami sampai awal kat hotel...lagipun malam baru ade kelas...petang tu the geng ambik peluang berjalan ke Bukit Bendera...orang lain berehat2 sambil tido kat bilik...kami dh pun berjimba di atas puncak nun...1st time aku sampai kat situ ...walaupun aku ni memang org utara ..sian aku kan...

daripada kereta kabel lama dah bertukar ke kereta kabel baru ...nilah baru aku jejakinya...pada aku ni merupakan satu pengalaman di tempat baru...kira oklah....disebabkan kami naik petang tu cuaca agak jerubu...x berapa nak nampak la pemandangan kat bawah tu...pastu xde pun rse sejuk kat atas tu...biase je...mungkin kami g petang...so orang x ramai....tapi masa nak balik...dah nak beransur senja...ramai lak orang...samapi balik hotel orang dah siap siap...tinggal kami jelah yang dinner...masuk kelas pun terlambat sikit...sori ye..kami tengok jadual kul 9pm...rupanya diawalkan ke 8.30pm...so jom layan pic kami berjimba kat atas sana...





















No comments:

Post a Comment