TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 5 June 2012

KEKASIH BARU

Ye...aku sekarang dah punya kekasih baru...pada 4 jun 2012 jam 12 tengahari detik pertemuanku yang pertama dengan kekasih baruku...cam x caye bila dah berada di depan mataku..perasaan x menentu....dalam gembira aku juga sedih...kekasih lama aku dah xde lagi... Pukul 4.30 petang 28 Mei 2012 detik terakhir aku bersama kekasih lamaku...dia kutinggalakan saat aku meninggalkan bumi Malaysia...selepas tujuh hari...saat aku menjejaki kembali bumi Malaysia....aku disambut oleh kekasih baruku...mmmm sedihnya...9 tahun dia bersamaku...menemaniku ke mana2...masakan sesenang iTu aku dapat melupakan kenangan bersamanya...rindunya dengan kekasih lama aku...terlalu banyak jasanya untuk aku...sepanjang bersamanya aku sangat bahagia...x pernah dia menyusahkan aku....MISS U "WLG"...LOVE U SO MUCH!!! Welcome my "WWS"...engkaulah kekasihku sekarang....yang akan menemaniku nnti...moga KAU sesetia "WLG" ...aku masih dalam proses mendalamimu...menyayangimu...

 MISS U SO MUCH "WLG"

 MY NEW "BF"

No comments:

Post a Comment