TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 20 June 2012

GREAT WALL

antara 7 keajaiban dunia...YESS...berbanggenya aku dapat menjejakkan kaki diantara salah satu 7 keajaian di dunia...Tembok Besar China...nak sangat aku g Beijing sebab nilah salah satunya...akhirnya tercapai impian aku...MasyaAllah...punyelah luas...memang x terdaki...aku yang daki ciput ni pun dah semput...memang aku x jejak sampai ke atas...curam sangat...ngeri la...cukuplah dapat jejaki sebahagian je...

kebetulan masa kami sampai...hujan lak...terpaksalah kami berbaju hujan untuk bergambar di situ...comel2 belaka...nak buat camne ...terpakse la pakai...kalau x kang basah kuyup lak...mujur gak...bile dah kat atas tu hujan berhenti kejab...sempat la bergambar tanpa baju hujan...pastu mase nak turun hujan semula...pakai la balik baju hujan tu....

lagi satu...rupanya kat tembok besar ni pun ade kunci cinta...ala yang macam kat Korea tu...kalau sape2 feeling nak pg korea x kesampaian...maka bolehlah kuci je cinta tu kat Great Wall...apa pun layan jelah gambar2 comel kat situ...comel la sgt ...hihihi...






















No comments:

Post a Comment