TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 26 June 2012

TENAGA WARNA

salah satu slot dalam kursus tu yang menarik minat aku adalah dari 1 konsultan ni...x ingat la namanya...tapi penceramahnya nama Master Farid...slot ni seolah menaikkan semangat kami la...kami juga diperkenalkan dengan warna diri...siap kena test dengan mesin tu....pastu dapat lak buku ...

setelah dikaji rupanya aku ni dalam kategori warna INDIGO...maksudnya aura hidup aku dipengaruhi oleh fikiran...aku ni mempunyai kelebihan boleh merasai sesuatu yang akan berlaku..iye ke? tah la itu semua kuasa tuhan...dari segi kajian iyelah kot...tapi warna kami memang berbeza2...sebenarnya bagus buku yang kami dapat tu...cuma x habis lagi aku mengulangkajinya...so layan je pic kami ni...






No comments:

Post a Comment