TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 10 June 2012

LETIH & NGANTUK

ngantuk lak rni...xde pun aku layan bola ke ape...cumanye smlam aku bru sampai dari kg..memang la letih drive sorang2..sampai rumah nak tido...tapi x leh...mlm td pun tido lambat..so rini rse x bermaya sgt...

sebenarnya aku balik kg jumaat lepas...memang adik2 smua blik..sesaje nak berkumpul beramai2...kebetulan nak sambut birthday anak & adik2...seronok & enjoy...

8hb tarikh aku smpai kat kg tu...tarikh birthday arwah anis...so hari tulah aku tunjukkan BF baru aku kat my family...balik kg kali ni agak kelam kabut..sebab cuti kejab sgt...pastu adik yg tganu pun pagi sabtu tu dah nk balik...x sempat nak beramai lame2...xpelah janji dapat jumpa...nanti rya lak lah jumpa lagi...

dah semua ada kat kg ritu..so dapatlah aku bagi2 kan ole2 dr china...& hadiah2 untuk anak2...3 hari kt kg..terbengkalai la entry sal china...xpe nanti kita sambung...tunggu....

No comments:

Post a Comment