TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 5 June 2012

JM BERIYANI

aku baru je masuk kje2...tup2 aku disuruh jadi food tester lak untuk jamuan petugas konvokesyen baru2 ni..letih jalan jauh belun hilang lagi...kena lak g..tapi dah disuruh...makanya aku yang menurut perintah la...kalau area2 sini ok gak...tapi nun di Shah Alam...kalau drive sendiri memang aku surrender awal2...tapi bila naik kete bos...dok diam2 kat belakang...ok jelah...wah aku jadi mem bos lak...

Shah Alam ni aku memang x reti...aku lak jalan ikut sign board je...bile bos drive diam & tengok jelah...sebenarnya kedai dia memang sebelah ICity pun...kat Bangunan Jakel...tapi bos aku gune GPS dia...xde la masalah nak mencari kedai tu...

dah sampai...bincang...rasa...decide setuju la....berkebetulan aku pun memang x breakfast heavy pagi tu...makanya berselera la makan...memang sedap masakannya...Datuk VC yang nakkn katering ni pun...tapi diakui sedap di tekakku..bis pun kemain memuji lagi...ok jom layan pic kt sane tu...




nasi

dalca 

ayam masak merah

daging masak beriyani

No comments:

Post a Comment