TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 13 February 2012

ADUSS...

mana mood ni..ishhh...banyak citer terbengkalai ni....citer Melaka x habis lagi...sorilah ye...nak kena ambik mood dulu...pas cuti panjang ritu..keja 3 hari pastu cuti lagi..hujung minggu...jumaat malam sabtu semalaman aku sakit gigi...x tido ko...makan ubat pun x jadi ape...seksa sanubari bila mase tidoku terganggu...kul 6 am baru la ubat rasi..baru boleh lelap...dah member lak nak jumpa pagi tu...nak x nak terpaksa la kuar gak...kononnya pastu nak la balik tido...x boleh lak..layan tv sambil menjahit...malam tu aku tido awal..cover balik hutang tido malam lepas..

ahad dah ada kenduri lak...aku tumpang je kete kawan...malas nk drive sorang2..ke Kuala Selangor tu...lupa dah sakit gigi aku..bagus gak ubat tu...tapi isnin tu aku g gak klinik untuk cabut...x tahan dah kalau sakit yang cam ritu datang lagi...dah cabut settle la..sakit sekejab je...tapi skarang ni cabut gigi dah RM60 ...dapat mc..rehat2 la kat rumah ...seharian aku makan benda2 lembut je la....

bila dah cuti lama..faham jelah...mood pun dah x brape nak datang....adusss

No comments:

Post a Comment