TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 27 February 2012

MAJLIS HANIF & HAZERA

sebenarnya ni majlis cousin aku...kendurinya hujung tahun lepas...disebabkan blog lama aku bermasalah...makanya terperap la gambar ni...& rni baru aku berkesempatan nak buat entry ni
majlis nikahnya 11.11.11...kebetulan tarikh tu aku ada kat kg dapatlah join sekali...aku kat kg sebab 10.11.11 pak ngah meninggal dunia..

pastu kenduri lak 25.12.2011...memang dah plan ambik cuti untuk kenduri ni...kebetulan aku kena lak handle meja pengantin...kira org kuat la...memang bz giler...makanya acara megambil gambar adalah x sempat masa kenduri ritu...mujur gak masa kat rumah pompuan aku sempat la nak snap pic2 ni...

ok jom layan pic2 majlis ni...

MAJLIS NIKAH

bekas yang mengiringi majlis nikah anep..


sah anep bergelar seorang suami...

zeera menandatangani sijil nikah...

Putih sedondon untuk majlis nikah...


MAJLIS RUMAH PIHAK PENGANTIN POMPUAN

gubahan bunga segar yang ditempah di kedai..

serba pink color...



MAJLIS RUMAH PENGANTIN LELAKI

tema color kelabu

meja pengantin yang diuruskan oleh aku & kerabat2..


siakap sweet sour terbang..

suka kombinasi color ni..nampak sejuk..

No comments:

Post a Comment