TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 27 February 2012

HANTARAN LAGI

Ritu kan beriya aku ke Nilai3 lagi membeli barang untuk hantaran...makanya inilah yang terhasil...disebabkan bunga yang digunakan adalah bunga DIP...agak susah sikit nak buat kasar2 ..takut terkoyak lak..yelah pun bunga ni kanke nipis...lagi pulak tempat meletak barangan ni lak atas pinggan...so agak susah la acara nak gam gam ni...senang la nak meluncur jatuh kalau silap2 langkah...

disebabkan barangan ni dalam perjalanan yang jauh..makanya...yang agak2 cam susah tu...aku je yang hantar sendri...yelah pun dari TM nak dibawa ke Kuala Selangor...pastu baru nak dibawa ke KL lak...3 yang berasaskan kain...yang x boleh nak lekat2 aku bawa terus ke KL...yang lain yang bergam baru tuannya bawa sendiri...disebabkan barang hantaran tu ada kat aku..secara x langsung aku pun join la majlis nikah tuan punya hantaran ni...

dah berkebetulan masjid tempat nikah ni x jauh pun dari rumah adik aku...aku pun join la meramaikan majlis...ok layan je pic2 hantaran yang dihasilakn oleh aku...majlis nikah entry akan datang k...

bekas rantai tangan..
kasut..
handbag

perfume..
telekong..

sejadah..menjadi kipas...agak susah sebab tebal..


sepasang baju batik..menjadi sekuntum bunga...


cup kek

mas kahwin RM300 dijadikan setangkai mawar..

bekas rantai tangan & diletakkan skali mas kahwin...
semuanya adalah hasil gubahan aku yang x seberape..kecuali sirih junjung...pihak lelaki yang buat sendiri...

 hantaran pihak perempuan..hijau pink...cantik..

No comments:

Post a Comment