TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 27 February 2012

MAJLIS BADD & SALIANA

4 February 2012 merupakan majlis ni nikah Badrul Shah & Saliana Mazliza...sebenarnya aku secara tak langsung terlibat sama dalam majlis ni sebabnya sebahagian hantarannya ada kat aku...+- dlm pukul 11pm termetrilah ikatan sah antara mereka berdua..ALHAMDULILLAH...

aku ni tumpang2 je ambik gambar...mencelah mana yang sempat...banyak gak la yang sempat aku snap pagi tu...dalam Masjid kat Kg. Pandan ni...

lepas majlis tu...pg makan kat rumah pengantin pompuan...pastu aku pun cau cin cau...balik rumah adik...coz petang tu aku ada agenda dengan mak aku...

keesokannya majlis sanding kat rumah pengantin pompuan..tema pink hijau...wahh..cantik..menyerlah...aku suka konsep color ni...pink, hijau grey...x byk gambar masa ni...coz masa aku smpai...rombongan pun baru smpai...makanya agak kelamkabut...ramai yang nak ambik gambar...& menepung tawar...penuh la depan pelamin tu...aku mencelah gak la..dapat sekeping pun jadilah...

layan pic yang sempat aku snap...

MAJLIS NIKAH



diakad sendiri oleh bapa pengantin pompuan...
mengaminkan doa setelah sah bergelar seorang isteri...
penyerahan mas kahwin...
membatalkan air sembahyang...
dua sejoli yang berseri dengan persalinan putih bersih..

MAJLIS SANDING






bergambar bersama pengantin...ake xde coz kena ambik gambar...so pic anak2 je la ye..



i like this pelamin & gabungan colour..


& thats cake..


No comments:

Post a Comment