TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 29 February 2012

AKU NAK TERBANG



tah ppe tajuk...cam ade sayap je sesuke hati nak terbang...tapi hakikat sebenar memang dah lame aku x terbang..baru tahun lepas x naik flight dah menggeletek aku ni kan..tapi sesungguhnya aku merindui untuk berada di awan biru...cam duit banyak je kan...dulu x nak jadi pramugari ke pilot ke...haa dok ko kat dlm flight tu...kot nye jemu lak ...

tempat pilihan aku mestilah tepi tingkap...seronok nak tengok pemandangan dari udara...pastu boleh la snap pic2 tu...mesti org kata aku ni jakun x pernah naik flight..suka hati aku la...aku suka tengok & ambik gambar...bukannya sama pemandangan bagi setiap tempat...tapi aku cukup frust bila dapat duduk tepi tingkap pastu kena bahagian sayap...nak snap gmbr pe...nmpak syap tu je la...& satu lagi kalau kene duduk bahagian tengah...memang mati kutu la...selalunya aku akan bawa novel...dlm flight tu layan novel je la...

tapi kan bila kite pernah fly...memang kite akan merindui suasana tu..aku le tu...org lain aku x tahu le ...aku rindu nak tengok kepulan awan yang memutih...aku rindu nak tengok pemandangan dr atas...rindu la segalanya...cuma yg x syoknya bile dduk dlm flight tu lebih dr 5 jam...kebas buntut ko...tido bangun tido bangun..x sampai2 gak...azam aku tahun ni mesti fly gak..walau[un skali...tapi kalau lebih lagilah seronok...byk ke duit ko asyik nk fly je ni...sedar sedar la diri tu CaQ oiii...apa pun layan jelah pic yg sempat aku snap sepanjang aku fly sebelum ni...

kalau yang xde gmbr tu..tandanya aku duduk behagian tengah la...cam g medan...jakarta...

GUILIN




SHANGHAI



BALI








BANDUNG





nilah bendanya yang dapat buat aku terbang di udara...TQ AIRASIA..membuatkan aku berpeluang berada di awan biru..


No comments:

Post a Comment