TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 5 January 2012

AZAM 2012

tak tahulah apa azam aku tahun ni...apa yang pasti di malam tahun baru aku demam....duduk rumah jelah...tapi aku kat KL...yelah pun dah cuti 3 hari kan...kalau kat TM mau mereng aku jadinya...kalau kat KL...ape lagi kerjanya...masak & makan jelah...

teringin nak makan cempedak goreng..x puas yang beli..sikit sgt...makanya beli sebiji...pastu goreng haaa...ambik ko...makan smpai kembung...tapi puasnya dapat makan yang dibuat sendiri....

xde ape yang menarik tahun baru ni...lepak di rumah sambil menjahit baju sekolah anak...tapi aku berjaya mengempiskan dompet aku dengan shopping kat jalan TAR tu...ambik ko...xpe untuk diri sndri....ishh..tah la aku ni...kalau masuk kedai kain...memang pantang la...ade hantu kain kot...mesti sambar 2 3 helai nye...sabar jelah...

& hari pertama kerja pada tahun 2012 aku MC...bagus kan aku ...permulaan kerja tahun 2012  aku dah pun buat rekod...tapi camne ney dah x sihat kan...terpaksalah...

No comments:

Post a Comment