TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 28 January 2012

TAMAN AGROTEKNOLOGI MARDI

Merupakan Stesyen Penyelidikan Mardi...aku ingat lagi...dulu2 rombongan sekolah kat sini memang wajib la singgah...memang termasuk dalam salah satu lawatan...dulu2 x di buka untuk awam...hanya rombongan je yang dapat masuk...tu pun siap kena buat surat bagai...tapi sekarang ni dah dibuka untuk awam..bayaran masuknya adalah rm3 untuk dewasa, rm1 untuk kanak2 & free untuk kanak2 di bawah umur 6 tahun...



















Pada aku...aku suka masuk sini..semua ada...pel bagai jenis bunga, buah, sayuran ...macam2 ada...makanya habis la semua Jenis bunga aku ambik gambar, sayur la...Buah-buahan...seronok enjoy aku Kat dalam tu...

No comments:

Post a Comment