TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 16 January 2012

NILAI 3

sebenarnya tujuan aku ke Nilai 3 adalah untuk membeli barangan hantaran kawan aku yang akan kawin pada Februari nanti...memang sakan la memborong...disebabkan aku dipertanggungjawabkan untuk membautnya...secara tak langsung dah aku lak yang kena pegi beli sendiri..alasannya...takut nanti x kena..makanya dapatlah semuanya...tunggu hasil gubahannya sahaja...

Memang tak dinafikan Nilai 3 ni..memang tempat tumpuan untuk barangan perkahwinan...sepanjang pusing tu..memang banyak kedai2 untuk barangan ni..x tahu nak tuju ke mana..last2 satu yang paling besar kami terjah..(entry akan datang aku citer ye)..

lepas habis memborong barangan tu...dok saja2 pi tengok jati lak...alamak..dah separuh harga tu dengan yang kat sini...apa lagi...dah alang2 pergi situ...beli jelah sekali...kalau kat sini..RM350 kat sana dapat RM140...gila x ambik ko...murah tu...murah ke? tah..pada aku murah la..tu yang aku rembat...
x berani aku nak masuk semua kedai...kalau x...x tahulah camnenye...banyak hantu kat kedai2 Nilai 3 ni...hihihi...moralnya jangan nak masuk semua kedai..kalau x hancuss...tut tit tut tit..habislah dlm RM200 kat situ...xpelah..sekali skala...untuk dri sndiri gak kan...tapi murahlah kat sini...segala jenis...tapi kena pandai2lah pilih kedai...dari karpet, langsir, kain pasang, barang kawin..memang murah la ...x caya cuba survey dulu..

No comments:

Post a Comment