TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 26 January 2012

HARI KE 5


 hari terakhir aku kat kampung...pepagi lagi aku dah sibuk kat dapur..buat breakfast & bekalan untuk balik TM..mak aku buat pajeri rebung (permintaan dari aku) pastu Kari Ayam (dari rempah yang sama diasingkan coz adik aku x makan pajeri) & goreng pekasam...kul 9am dah breakfast nasi...alas perut untuk perjalanan balik...9.30am aku gerak...dalam kul 11am singgah kat Gunung Semanggul, Bukit Merah isi minyak kemudian teruskan perjalanan...kereta banyak...tapi berjalan...x jem la...cumanya yang menghala ke utara lak banyak kereta...dalam pkul 3pm dah selamat sampai menjejakkan kaki kat rumah ku tercinta..lepak2 melepaskan lelah sepanjang perjalanan....

No comments:

Post a Comment