TITIAN PERJALANAN

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 26 January 2012

UJIAN DARAH

kebetulan aku dah kat kampung...adik aku pun mengambil la kesempatan untuk ambik darah aku untuk dikaji ape penyakit aku tu..hari ke 2 aku kat kg..pagi2 lagi dia dah cari aku..nak ambik darah...sebelum aku makan pape lagi...xpe redha jelah darah aku diambik..untuk tau kesihatan diri gak...lagipun ambik kat rumah je..x yah nak ke pegi hospital...nanti darah aku tu dihantar la ke hospital ...untuk dibuat kajian...

ok je pun dia ambik..senang lak kuar..cuma takut mase dia nak cucuk tu je...pastu ok la...lupa nk snap pic mse darah aku diambik tu...cuma lepas diambik baru teringat..xpelah..ambik je yang lepas pun ok je..hahaha...

 tangan aku la mangsa dicucuk jarum untuk diambik darah..cam teruk je nampak..hihihi..

 3 tiub tabung uji gak darah aku diambil...







pekat berbuih darah aku ni...nanti resultnya..kolestrol ni cam confirm je lebih...

ni jelah benda2 yang adik aku guna dalam proses mengambil darah aku...

ujian kencing manis...Alhamdulillah normal...5.2..

No comments:

Post a Comment